Subscribe:

2010. február 18., csütörtök

Kókuszdióról

A kókuszdió feltöréséről
már írtam, hogy én hogyan csinálom. Nekem 
be is jött. Volt hogy egészben 
kifejtettem a diót, de 
olyan is volt, hogy csak darabokban..

 


 
 

Egyesek szerint, a keskeny
végénél levő lukak közül 
valamelyik mindig vékonyabb,
és ott akármilyen szúró, bökő eszkközzel
át lehet szúrni, és ki lehet előtte önteni a tejet.
Van aki szerin nem jó. De szerintem
akkor nem jó az a lé, ha már megposhadt
esetleg. Általában jó szokott lenni.
Vásárláskor feltétlenül meg kell lötyögtetni
a kókuszdiót, hogy halljuk, van-e benne
elég folyadék.
A következő helyen különböző 
eljárásokat olvashatunk.
Úgy is ide tehetném, hogy
"vicc lap" de a kókuszdió 
feltörésével járó bakikat írják le.Én
jókat mosolyogtam.

A kókusz nagyon sok mindenre jó, 
és diétázni is lehet vele.
Nekem azért tettszik, mert nem azt írja, 
hogy semmit nem ehetsz,
csak..........
Mindent lehet enni, a szénhidrátot kell
csökkenteni, és az eljárásokban 
van a titok nyitja.

Aki kedvet kapott a kókuszdióhoz
annak jó birkózást kívánok.
Ha elsőre nem megy, ne 
keseredj el.
A rutin, és az évek csodákra képesek.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Blogod bemutatása

A sütés-főzés nem is olyan bonyolult dolog. Gyakorlat teszi a mestert. Csak el kell kezdeni, hogy tapasztalt konyhamester legyél. Jobb későn, mint soha.