Subscribe:

2010. február 16., kedd

Narancs torta

Mivel általában nagy csomag 
háztartási kekszet veszek, 
és az alma tortához nem használtam el az 
egészet úgy gondoltam valami mást is ki kellene találni.
Kerestem narancsod dolgokat, de 
a fantáziámnak
és alkotási vágymnak egyik sem felet épp meg. 
Valami másra gondoltam.
Hát akkor nézzük mi van a kamrában.
Épp volt narancs bőven, 
volt maradék háztartási kekszem.
No meg puding mindig van otthon.
Már csak egy liter tej kell.
Ki tettem egy lábas alját keksszel,
közben oda tettem a tej egy részét forrni 
előzőleg több vízben megmosott és vékonyan lehámozott
narancs héját apró kockákra vágva beletettem.
Kikevertem a pudingot előírás szerint, és még 
egy kanál lisztet tettem bele, nehogy túl híg legyen.
Megfőztem az előírásnak megfelelően.
Mire megfőtt bontottam narancsot.
Két narancsot feldaraboltam még, és
bele kevertem a pudingba. 
Majd a pudingot rétegezve
tettem a keksszel.
A tetejére keksz került, majd 
mint a gyümölcstortát 
kiraktam még naranccsal, és 
leöntöttem 2 csomag
előírás szerint felfőzött zselatinnal.
Erről véletlenül van kép.


menet közben
végeredmény.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Blogod bemutatása

A sütés-főzés nem is olyan bonyolult dolog. Gyakorlat teszi a mestert. Csak el kell kezdeni, hogy tapasztalt konyhamester legyél. Jobb későn, mint soha.